Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Peter - 25 februari 2008 05:31

Klockan är 05.31 och natten har varit relativt lugn. Sprang en runda på 65 minuter under dagen, innan jag bänkade mig framför Tv´n och ligafinalen från England. Dock dök John Blund upp med sitt sömngrus och jag blev väldigt sömnig. Detta resulterade i en god tupplur i min hästen innan det var dags att gå upp för att komma i tid till jobbet. Vi hade bestämt att vi skulle lira lite innebandy innan jobbet började och nedsläpp var klockan 20.30


Jäklar vad vi spelade. Vi slet som bara den och svetten rann av oss alla när vi var klara efter nästan en timmas spel. Jag fick med mig en tung förlust i sista matchen, men det är ju bara på skoj...


Med andra ord. Veckan slutade ganska bra och benen känns lite piggare igen efter två vilodagar. Nu är en ny vecka inledd och jag tror att den blir kanon. Varför inte lite solsken och fågelkvitter? Vore skönt att åter få träna under sådana förhållanden. Kanske en långtur på cykeln om mitt väderönsk slår in.

Ovido - Quiz & Flashcards