Alla inlägg under juni 2008

Av Peter - 30 juni 2008 04:33

Tillbaka för ett ögonblick. Min dator är ännu inte fixad så jag skriver några snabba rader från jobbet. Det har hänt en hel del under min frånvaro och här kommer ett litet axplock:

* Jag har bestämt mig för att inte köra Kalmar Triathlon i år. Jag känner helt enkelt inte för det och då låter jag hellre bli. Kanske nästa år, vem vet...

* I augusti skall jag springa ett 72 km lopp. Det skall bli spännande och se om jag har mental ork till detta. Känslan är att det kommer att gå bra. I nuläget är det långa och lugna löpningar som är mest intressanta. Går de även i naturen så det blir lite traillöpning så är jag mer än nöjd.

* Paulina tog studenten och Felix slutade nian för ett par veckor sedan. De börjar bli stora, de små liven.

* Felix sommarjobbar som snickare och förhoppningsvis kommer han in på denna utbildning, vilket han hoppas på.

* Paulina åkte till USA och skall arbeta som aupair i ett år där, närmare bestämt NY. Pappa är ledsen i ögat men stolt över att hon vågat åka iväg och vidga sina vyer.

* Jag och frugan har köpt en sommarstuga, och det är hur gott som helst att vara där och slappa mellan arbetspassen. Även vår hund Lady trivs där.

* Det första halvåret har jag ett träningssnitt på en timma om dagen, vilket jag är mycket nöjd med.


Förutom detta har det hänt en hel del annat och livet är på topp...

Ovido - Quiz & Flashcards