Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Peter - 3 februari 2008 19:59

Sköna, grå, regniga och blåsiga söndag. Benen var inte fulla med spänst i dag direkt, och fick därför vila sig i soffan ett par timmar. Frugan, som arbetade sent i går kväll, var även hon lite slö så det blev en god pizza på Campino innan vi bänkade oss framför Tv´n och såg en bra film. Efter det var jag ännu segare och tog därför tag i mitt liv. Det blev en sväng bort till arbetet och upp i fyshallen för en match med vikterna där. Hittade ett nytt program på nätet härom dagen och beslutade mig för att testa. Det gick ut på att varje rörelse utfördes 30 gånger och att jag skulle göra minst 10 olika rörelser, med vikt naturligtvis. Det var grymt jobbigt och mjölksyran bara sprutade ut i musklerna så efter 13 olika rörelser och totalt 45 minuter var det dags för bastun. Varmt och skönt...


Efter duschen möttes jag av frugan och vi gick en promenad med hunden samtidigt som vi diskuterade livets gåtor och hemligheter. Det var en skön promenad och en givande pratstund, tack för den frun lilla. Nu har vi varit hemma en liten stund och faktiskt ytterligare en film att se på, kul. Så nu skall jag bara logga ur, läsa Coltings blogg och sedan är det bara att trycka på play. I morgon är det måndag och jag har fridag. Snälla väder låt det vara uppehåll för jag vill ut och cykla...

Ovido - Quiz & Flashcards