Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Peter - 3 oktober 2007 11:19

Vilken start jag har fått med löppass både måndag och tisdag. Riktigt skönt att komma igång igen och känna att kroppen svarar på träningen. Idag är jag dock lite seg så jag får se vad som händer i träningsväg. Har under den första tiden tänkt ha ca två vilodagar i veckan, så det blir lite mjukstart över det hela. Har även gjort ett ganska detaljerat schema så att träningen stegras i en takt som är bra för kroppen. Det hela käns positivt och i mina tankar finns inget annat än ett lyckat genomförande. Roligt? Ja, det tycker jag faktiskt...


Har även en sida på Funbeat.se där jag lägger in min träning. (Och ser den sedan i häftiga diagram mm) Var inne i en diskussionsgrupp där och läste om smooties och tyckt detta lät nyttigt och gott. Gick iväg till Coop i måndags och där inhandlades en stavmixer, nötter, frukter, fil, mjölk mm. Så nu produceras smooties på löpande band här hemma, ingen slipper undan. (Även hunden har fått smaka)

Ovido - Quiz & Flashcards